טיפים מהמקצוענים שלנו - בלוג

איך לנקות ולתחזק גריל גז בצורה טובה?

אם אתם רוכשים גריל גז חשוב מאוד שתדעו כיצד לשמור עליו וכיצד לנקות אותו בצורה טובה כך שהוא ישמש אתכם למשך שנים רבות ללא כל בעיה.

גריל גז הינו מוצר אשר אמור להחזיק מעמד למשך שנים רבות, אתם מוציאים ברכישה שלו סכום כסף לא קטן ולכן חשוב מאוד שתשמרו עליו כך שישמש אתכם למשך זמן רב ללא כל בעיה. לכן, בכדי שתוכלו לעשות זאת, קראו את המאמר עד תומו ותקבלו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לנקות את המנגל שלכם ולשמור עליו כמו שצריך.

נקו את המנגל לאחר כל שימוש

אם במנגל הפועל על פחמים אנו סומכים על הפחמים שיספגו וישרפו את כל השומן והלכלוך הנוזל מהבשר, במנגל הפועל על גז חלק מהלכלוך הזה ניגר על החלקים של המנגל עצמו. לכן, אם יש לכם מנגל הפועל על גז עליכם לנקות אותו לאחר כל שימוש. לאחר השימוש הניקיון הינו הרבה יותר קל ופשוט, ואתם יכולים לעשות זאת בעזרת מטלית או מברשת ייחודית. אם תמתינו ותשאירו את הלכלוך למשך זמן רב, ברגע שתבינו כי הוא כבר מלוכלך מאוד וחייבים לנקות אותו יהיה לכם הרבה יותר קשה לנקות את כל הלכלוך הזה.

לכן הקפידו על שגרה בה אתם מנקים את המנגל לאחר כל שימוש וכך תוכלו להקל ליהנות מהקלה רבה בביצוע עבודות הניקיון והשמירה על המנגל.

כסו את המנגל לאחר השימוש

הקפידו לכסות את המנגל לאחר השימוש באמצעות כיסוי מיוחד אשר מגן עליו מקרני השמש ומגשם שוטף. בצורה הזו תוכלו לשמור עליו באופן הטוב ביותר גם בעונת החורף הגשומה וגם בימי הקיץ החמים ותבטיחו לעצמכם אפשרות ליהנות ממנו לאורך זמן רב יותר ללא כל בעיה.

רכשו אביזרי ניקיון ייעודיים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרי ניקיון ייעודיים עבור גריל גז כמו מברשת מסיבי ברזל חזקים וכדומה. אמנם רכישה שלהם כוללת הוצאה נוספת על המנגל אך בעזרתם תוכלו לשמור על המנגל לזמן רב יותר ולכן זה ישתלם לכם ללא כל ספק.