טיפים מהמקצוענים שלנו - בלוג

קמין עץ בכרמיאל

CARBEL RA 85
קמין עצים תלוי ספרדי עם 3 פאות זכוכית. דירוג אנרגטי A.
13200 ₪
11900 ₪
CARBEL RK 100
קמין עצים תלוי ספרדי יחודי, במספר אפשרויות גימור משתנות. דירוג אנרגטי A.
13300 ₪
12000 ₪
CARBEL KRONOS 80
קמין עצים בנוי ספרדי, בעיצוב נקי ומודרני. דירוג אנרגטי A.
12100 ₪
10300 ₪
CARBEL KRONOS 100
קמין עצים בנוי ספרדי, בעיצוב נקי, חזק ואיכותי. דירוג אנרגטי A.
13000 ₪
11400 ₪
DOVRE 640
קמין עצים בלגי מעולה, בגודל בינוני, משתלם ביותר. דירוג אנרגטי A+.
9250 ₪
8600 ₪
DOVRE SENSE 303
קמין עצים בלגי מודרני, צר וגבוה, עם חלונות צד. דירוג אנרגטי A+.
9300 ₪
8900 ₪
HERGOM MANCHESTER
קמין עצים ספרדי בעיצוב מתוחכם, חזק וטוב. דירוג אנרגטי A.
14000 ₪
13200 ₪
GODIN ROYAL
קמין עצים צרפתי אמין וחזק, ממותג ותיק ומוכר. דירוג אנרגטי A.
10000 ₪
9200 ₪
DOVRE 760
קמין עצים בלגי גדול, משתלם ואיכותי מאד, BEST SELLER . דירוג אנרגטי A+.
10300 ₪
9800 ₪

קמין עץ


קמין עץ הוא סוג של קמין הבוער על ידי שריפת עץ. קמין העץ קיים במשך מאות שנים והוא שימש בתרבויות רבות ושונות.


קמיני עץ אינם משמשים רק כמקור חום, אלא הם משמשים גם ליצירת אווירה וחמימות בחדר. ניתן למצוא אותם בבתים רבים ברחבי העולם, אך הם נפוצים יותר באקלים קר יותר.


עיריית כרמיאל ממוקמת במחוז הדרום בישראל. יש בה אוכלוסייה של כ-19,000 איש. עיריית כרמיאל היא ביתם של אטרקציות טבעיות ואתרי תיירות רבים.


אחת האטרקציות הללו היא קמין העץ בכרמיאל. אטרקציה זו נבנתה על ידי עמוס בר יוסף בשנות ה-30 ושופצה על ידי נכדו, עמוס בר-יוסף בשנות ה-60. הוא שימש במקור כמקום למפגשים משפחתיים, אך כיום הוא משמש כמקום חיצוני לקונצרטים והופעות במהלך פסטיבלים כמו סוכות וחנוכה.


‘אוגד חום’, היא חברה המספקת קמיני עץ בכרמיאל.


‘אוגד חום’ פעילים מעל 27 שנים בתחום ההסקה ומתמחים בהתקנת תנורי ארובה, המוכרים גם כקמינים, המוסקים בעץ, נפט, גז, פחמים ו'פלסט’. פלסט הם דגמי תנורים חדשים שפועלים על חומר בערה מסוג פתיתי עץ  "pellets" שמובא מאירופה. במשך השנים ‘אוגד חום’ התמחו בייעוץ לתכנון וניהול האנרגיה במרחב הביתי, אדריכלות ירוקה ותכנון בתים תוך תשומת לב לניצול אנרגיה מקסימלי ויעיל.


בית המלאכה והתצוגה נמצאים באזור התעשייה בכרמיאל. בתצוגה ניתן למצוא תנורי ארובה של יצרנים שונים במגוון הספקים, סגנונות ומידות. ‘אוגד חום' מציע פתרון כולל של תכנון מיקום התנור, רכישת תנור יעיל בעל הספק מצוין ועד להתקנה ומתן שרות בהתאם לצורך לאחר מכן.


צח אוגד הוא בעל העסק, מתגורר בכמון והנדסאי אדריכלות. תפיסת התכנון שלו מונחית לפי הצורך בתכנון בתים ומרחבים שיינצלו בצורה אופטימלית וחסכונית אנרגיה לחימום וקירור. צח אוגד מכיר סוגי בנייה מתקדמים, בנייה מבודדת ובנייה קלה ומסייע בפתרונות חימום לבתים קיימים.


כאשר מגיעים אל אולם תצוגה של חברת קמינים מקצועית ומובילה חשוב מאד לשמוע מידע מקצועי אודות הסוגים השונים וכל ההבדלים ביניהם. רק כך אפשר יהיה לקבל החלטה ולהבין איזה סוג של קמין יהיה הכי נוח לתפעול ומתאים למטרות והצרכים של בני המשפחה. קמין גז, למשל, נחשב למבוקש ונפוץ בשל היעדר פעולות התחזוקה השוטפת שהוא דורש ונוחות השימוש בו. מכיוון שתשתית הגז מאוד ענפה בכל רחבי ישראל קל מאד לחבר אליה את הקמין של הבית ולהתבסס עליה בחימום החלל. הקמינים כיום מצוידים במנגנוני בטיחות ואבטחה ששומרים מפני תקלות ולכן כאשר שמים לב לאופן ההפעלה ופועלים על פי ההוראות וההנחיות – הקמין יאריך שנים והשימוש בו יהיה נוח ופשוט לכל המשפחה.


למרות שהחורף הישראלי לא נחשב לקיצוני או קר במיוחד, עדיין נוח ונעים מאד לשהות בבית שמחומם על ידי קמין איכותי וטוב. החימום יהיה אחיד בכל החלל וגם החדרים העליונים שדרכם עובדת הארובה יתחממו היטב. מדובר בשיטת חימום כדאית, נוחה וחסכונית מאד וכיום אפילו אפשר להתאים את הקמין לעיצוב של החללים בבית וכך הוא הופך לחלק בלתי נפרד מאיך שכל הבית נראה. האש הדולקת בקמין נעימה ונעים להסתכל בה והלהבות הופכות להיות חלק מהנוף של הבית כולו. בעת מובן מדוע אנשים רבים חשים שהם לא יכולים לוותר על הקמין שלהם.


בשנים האחרונות ניתן למצוא קמינים בעיצובים שונים ובטכניקות שונות. ישנם קמינים בסגנון עיצוב קלאסי עשויים אבן ומעליהם ארובה, יש אחרים המעוצבים כמכל מתכת מרובע, עגול או מוצבים כתמונה על קיר או בנישה בפינה או באמצע החלל. במהלך עיצוב משרדים אמצעי החימום הם חלק מבחירת הפריטים, ובהם המזגן והחימום לימי החורף. קמין למשרד, משדר יוקרה, הוא חלק ממראה המשרד ועיצובו נבחר על פי סגנון העיצוב הכללי. אם המשרד מעוצב באופן מודרני, ניתן לבחור בקמין שקוף העשוי מזכוכית, בקמין התלוי מהתקרה או מקמין הנראה כתמונה ועוד אין סוף דוגמאות.


אם תבחרו בעיצוב קלאסי של קמין אבן, האווירה המתקבלת היא כפרית, ביתית וחמימה, ויכולה להשתלב באריחי אבן על קירות המשרד.


כמו בכל פריטי העיצוב לבית ולמשרד, יש אפשרויות רבות וסגנונות רבים, ולא פשוט לבחור. שוטטו ברחבי הרשת, ראו את מבחר הקמינים הקיימים, את הסוגים השונים, והחליטו מהו הקמין המתאים עבור הבית או המשרד שלכם מבחינת המבנה, הסוג והעיצוב. קמין מודרני הוא כזה המשתלב באופן מלא ואלגנטי עם עיצוב החלל.


עיצוב קמין במשרדים צריך להתאים לסגנון שלהם, לטעם האישי ואפילו למהות העיסוק. יש משרדים בעלי סגנון הייטקיסטי, יש אחרים בעלי סגנון ביתי או קלאסי, יש כאלה שבהם יתאים קמין אבן במרכז עם ארובת אבן מעליו, ואחרים שיעדיפו קמין מתכת ממוסגר על הקיר או במרכז החדר. ניתן למצוא קמינים מעוצבים בטכנולוגיות שונות. יש קמינים העושים שימוש בגז או בנפט, יש קמיני עצים במראה קלאסי או חדשני, עם תוספת שיש מסביב או במסגור זכוכית ועוד. תוכלו לבחור מבין סוגי קמינים יצוקים או בנויים, עם ארובה מעוצבת או בלעדיה, תלויים או ניצבים על רגלי מתכת. מיקום ההתקנה של הקמין חשוב לא פחות כדי לנצל באופן מקסימלי את יכולת פיזור החום שלו ברחבי המשרד.


בכל קמין שתבחרו, בכל עיצוב שתעדיפו, חשוב לבחור חברת קמינים שלמוצריה תו תקן המעיד על איכותם.