טיפים מהמקצוענים שלנו - בלוג

האם מפוח לגג מתאים גם לבתים פרטיים?

כיום מפוח לגג ניתן למצוא בבתי עסק רבים בכל רחבי הארץ רבים משתמשים במפוחי גג עבור המחסנים של בית העסק, אולמות תעשייה גדולים ועוד. רק לאחרונה ניתן לראות יותר ויותר בעלי דירות מגורים אשר בוחרים להתקין מפוח לגג בבית שלהם, ואם גם אתם שמעתם אל הפתרון הזה ורוצים לדעת האם הוא מתאים לכם, המאמר הבא יעניק לכם את כל המידע לו אתם זקוקים לשם כך.

הפתרון הטוב ביותר לבתים עם גגות רעפים

בבתים בהם יש גגות רעפים קורה מצב בו נכלא אוויר חם בתוך הגג, וכשהוא מצטבר שם הוא מתחמם יותר ויותר. האוויר החם אשר כלוא בתוך הגג משפיע על הטמפרטורה בבית עצמו ומעלה את הטמפרטורה בבית בצורה משמעותית. לכן רבים אשר מתגוררים בדירות עם גג רעפים מרגישים כי המזגן לא באמת עוזר להם לצנן את הדירה ואם לא יפעילו אותו במשך 24 שעות ביממה לא יוכלו לשהות בתוכו.

מה שעושה מפוח לגג בדירות כאלו הינו שאיבה של האוויר החם החוצה והכנסה של אוויר טרי ורען פנימה, אשר מתחלף כל הזמן. בעזרת המפוח לגג לא נוצר מצב בו ישנו אוויר חם הכלוא בתוך הגג, והאוויר הקיים לא מספיק להתחמם יותר מידי בכדי להשפיע על הטמפרטורה בבית.

תוצאות מהירות ומידיות

מיד לאחר התקנה של מפוח לגג בבית שלכם תוכלו לראות איך הטמפרטורה בבית צנחה באופן משמעותי, איך הרבה יותר נעים לשהות בו, ואיך אתם יכולים לישון בלילה גם ללא מזגן כלל וליהנות מאוויר נעים ותחושה נוחה.

לכן, בכל בית אשר בו גג רעפים כדאי להתקין מפוח לגג. המפוח יעניק לכם איכות חיים גבוהה יותר, יהפוך את השהות בבית בימי הקיץ החמים להרבה יותר נעימה ובנוסף, יעניק לכם חיסכון משמעותי בחשבון החשמל כאשר לא תצטרכו להפעיל את המזגן בכל שעות היום בכדי ליהנות מאוויר נעים בבית.

כמובן, בכדי לרכוש ולהתקין מפוח לגג פנו אך ורק אל מומחים בתחום כך שתוכלו להיות בטוחים שהעבודה תבוצע על הצד הטוב ביותר ובהתאם לצרכים שלכם.