טיפים מהמקצוענים שלנו - בלוג

איך אפשר לחסוך בהוצאות על עצים להסקה?

אם יש לכם בבית תנור הפועל על עצים, בוודאי אתם יודעים כי ההוצאה הכספית היחידה שיש לכם בעונת החורף על ההפעלה של התנור היא ההוצאה על אותם עצים להסקה בעזרתם הוא פועל. לכן, אם אתם רוצים לחסוך גם בהוצאה הזו ולהפוך את האחזקה של תנור העצים להרבה יותר משתלמת, הגעתם אל המקום הנכון.

קראו את המאמר עד תומו ותוכלו לקבל טיפים ומידע חשוב אשר יסייע לכם לחסוך בהוצאות על עצים להסקה בצורה הטובה ביותר.

לא קונים, אוספים

במקומות רבים ברחבי הארץ ניתן למצוא לאורך כל השנה עצים רבים אשר פזורים ברחובות וזרוקים לצד הפחים. איסוף של העצים הללו, במיוחד במהלך הקיץ, יכול לסייע לכם להגיע לעונת החורף עם מספיק עצים לכל העונה, כך שלא תצטרכו לבצע רכישה נוספת של עצים להסקה ותוכלו להפעיל את התנור מבלי להוציא על כך אגורה.

כמובן, אם אתם אוספים עצים חשוב שתכירו את סוגי העצים השונים ותדעו מה כדאי לכם לאסוף, ומה מיותר ולא יתאים לחימום הבית. תוכלו למצוא מגוון רחב של מידע על העצים השונים ואף בתחילת הדרך להיעזר בחברים או בני משפחה שמכירים את התחום טוב יותר, עד שתדעו אילו עצים לאסוף ואיפה למצוא את העצים המתאימים ביותר עבורכם.

אל תחכו לחורף

גם אם אתם רוצים לרכוש עצים להסקה ולא לאסוף אותם בעצמכם, אל תחכו לחורף בכדי לעשות זאת. ככל שהחורף מתקרב המחירים של עצי ההסקה הופכים להיות גבוהים יותר, בשל הביקוש הרב, ולכן בכדי שתוכלו לחסוך כסף ברכישה של העצים כדאי לבצע אותה לאחר שהחורף מסתיים, בתחילת הקיץ. גם אם העצים שתרכשו עדיין יהיו רטובים מהחורף תוכלו להציב אותם במקום גלוי מחוץ לבית ולתת להם להתייבש היטב לאורך כל הקיץ, עד שבחורף תוכלו לעשות בהם שימוש בצורה הטובה ביותר.

בנוסף, אם כבר הגעתם בסמוך לעונת החורף, תוכלו לבצע רכישה משותפת עם חברים או מכרים ולקבל הנחות על רכישה של כמויות גדולות מאוד מהעצים הללו וכך לחסוך בעלויות